”יש דברים שהם רק למקצוענים…”
ממליצים עלינו: כאן תקראו מה המנהלים ואנשי החינוך הבכירים, אומרים על הפוסטרים של פנורמה…...
>> לחצו על התמונה <<
והורידו את קטלוג פנורמה – PDF
לצפיה באקרובט
מדי כבד?
>> לחצו כאן <<
לצפיה בקטלוג במשקל קל יותר (ובאיכות נמוכה)
את העיצובים שאהבתם
מהמאגר העצום של פנורמה
את הקירות המיועדים בצורה
מקצועית - רוחב וגובה
על חומר ההדפסה הרצוי
בהתאם לצרכים שלכם
ממלאים טופס הזמנה
ואנחנו נחזור אליכם
ממליצים עלינו: כאן תקראו מה המנהלים ואנשי החינוך הבכירים, אומרים על הפוסטרים של פנורמה…...
בית יעקב – עיצוב לובי וקישוטי קירות מרכזיים בית יעקב גור קרית גת בית...
דעת הקהל? אתם הכרעתם! /// יש דברים שלא מספיק להתייעץ עליהם עם מישהו אחד....
הסלוגן של הסגנית: לגעת רק עם העיניים! /// יש דברים שלא מספיק לתאר אותם...
כתובתינו: הרב מימון בני ברק
panorama530540@gmail.com
ראשי: 03-5-530-540
פקס: 03-5-530-520
ייעוץ אומנותי: 0548-530-540
הפעם שאלנו אתכם.
טוב, אולי לא אתכם ממש, אבל את כל מי שהיה מוכן לענות: מנהלות, מורות, מפקחות, מזכירות, אמהות לתלמידות וגם – תלמידות לשעבר.
ביקשנו מהן להביע את דעתן על ההשפעה של בית ספר מקושט. על מי , אתם שואלים? כמובן, על כל מי שמגיע לבית הספר!
האמת? התוצאות לא היו מפתיעות. אלו היינו אנו שהופתענו, כמו בכל פעם מחדש. לראות ולהרגיש את גודל השליחות, את עוצמת ההשפעה, ואת הקריאה הנרגשת של העוסקים במלאכת הקודש: “אין לכן מושג איזה מאמץ המורות עושות בכל המישורים, הרבה מעבר לשיעור וללמידה הקלאסית. הכל כדי לתת תחושה חמימה ומזמינה לבאים בשערי בית הספר ולהפוך את שעות הלימודים לחויה בלתי נשכחת של חיבור ואהבה לבית הספר!”
רוב מוחלט של הציבור מייחס חשיבות מקסימלית להשפעה שיש למראה בית הספר על העברת המסרים והחויה החינוכית של התלמידים. כאשר החויה חשובה משמעותית!
אנו יוצאים מנקודת הנחה שמי שנתן ציון מעל 8 מייחס חשיבות רבה לנושא. אז הנה הנתונים המדויקים:
למעלה מ81.3% טענו שחשוב להשקיע בנראות של בית הספר לשם העברת מסרים חינוכיים.
לעומת זאת, 87.5% הצביעו שבית ספר מקושט מושקע מבחינה חיצונית יוצר חוויה לתלמידים וזה חשוב יותר.
בשני הפרמטרים הרוב המוחלט מבין המצדדים נתנו את הציון המירבי!
הנה, תראו בעצמכם:
רגע, מה עם הצוות? עליו הקישוטים לא משפיעים?
לא הופתענו לגלות שהם משפיעים, ועוד איך – – –
האם יש קשר בין ההערכה של ההורים על ההשקעה החינוכית לבין הנראות של בית הספר?
הרוב המוחלט של העונות סובר שכן, ודאי שיש קשר! וכמה מהן אף שיתפו אותנו מדוע הן חושבות כך.
הנה תגובה של אחת מהן:
“במסגרת תפקידי כמזכירה, הגעתי פעם לבית ספר קירוב באחת מערי השפלה. היה זה בית ספר מתחיל, חלקו הגדול שוכן בקראוונים ובכל זאת- הוא מנה מאות תלמידים. אנחנו משקיעים מאוד בנראות- אמרה לי המנהלת, הקירות מוכיחים את ההשקעה שלנו בילדים. כשההורים מגיעים- דבר ראשון המסרים מדברים מן הקירות גם אליהם, ודבר שני- הם מתפעמים מהחשיבה על כל פרט. כל זה כמובן- חוץ מההשקעה בתכנים ובשיעורים והשם הטוב הוא קודם כל בזכות ההשקעה האמיתית בחינוך, ובכל זאת- אין תחליף לרושם ראשוני שגורם להם לבוא להתרשם ו-להירשם…!”
אין מה לומר, הקירות מדברים בעד עצמם:
טוב, אז כמו שאתם רואים היו כאלו שלא ויתרו על גם וגם, היו את השקולות שחישבו את הנתונים אבל במיוחד בולטת הדעה המצדדת בעד קישוט קיר בעלות יקרה שיחזיק כמה שנים.
חשוב שתדעו! בפנורמה תוכלו לקבל את המענה המדויק לצרכים שלכם במקסימום השירות והאיכות.
ושוב חולף לו הגלגל.
קישוט בא, קישוט הולך.
אבל יש בין כולם גם את אלה שמותירים חותם, שהיו שם בשביל לתת הלאה. שלא נתלו מהקיר והלאה.
אלו שהייתה בהם רוח, ומפרשים נתלו בהם יחד עם זוגות עיניים סקרניות ו: ‘תראי את הקיר הזה, הוא ממש מדבר…’
וגם כשהקיר התקלף והקישוט אף הוא, נותרו זכויות חרוטות על הקיר הזה ועל לוח ליבן של עוד כמה אנשים שעמדו וצפו בו מרחוק. מקרוב.
‘דברו מהקיר. תשקיעו בו’, זועקים הסיפורים שקראנו כאן בלי קול. אין קירות דוממים. יש כאלו שלא נתנו להם לדבר. תנו לסיפורים הללו לומר מהו ערכו של קיר אחד, לבן וחלק. מה ערכה של השקעה בו.
הלומד ילד, למה הוא דומה?
לדיו כתובה על נייר חלק.
וילד הלומד מתוך הדף החלק הזה, שאתן, בעשר אצבעותיכן ליטפתן, עמלתן וקישטתן- שערנה בנפשכן להיכן יכול לנסוק, מאותו הקיר—